Betaling mislukt

<- terug naar Bestellen en betalen

Je hebt je product besteld, alles ingevuld. Uw pc loopt vast, de verbinding valt weg of is te langzaam. Waardoor er plots iets niet goed gaat met de terugkoppeling. Of dat nu bij u ligt of bij ons, het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Check in ieder geval voor de zekerheid even uw bankafschrift.

Wel geld afgeschreven, geen bevestiging

Het geld is toch afgeschreven. U heeft alleen geen ontvangstbevestiging van ons ontvangen. Controleer na een half uur nog even uw e-mail. Er kan natuurlijk altijd een vertraging zitten in de verbinding. Heeft u na een half uur nog geen ontvangstbevestiging ontvangen? Bel dan gewoon even met onze klantenservice. Dan helpen ze u zo aan de juiste informatie.

Betaling niet gelukt, wel een bevestiging ontvangen

Is uw betaling mislukt of niet afgeschreven? Maar u heeft wel een ontvangst bevestiging ontvangen! Dan gaat er iets niet goed. Zonder betaling word de order automatisch geannuleerd. Wilt u zeker weten dat dit goed gaat? Belt u dan even met onze klantenservice. U kunt de order gewoon opnieuw plaatsen en de betaling opnieuw uitvoeren. Wij hopen dat het nu wel zonder problemen verloopt.

Betaling mislukt en ook geen bevestiging ontvangen

In dat geval hebben wij uw order zeker niet ontvangen. Er is iets mis gegaan. Probeert u het gerust nog eens. Heeft u hulp nodig? Schroom dan niet gewoon even met ons te bellen. Onze medewerkers helpen u graag bij het plaatsen van uw bestelling.

<- terug naar klantenservice