Pakket niet ontvangen

<- terug naar bestellen en bezorgen

Heb je een bestelling bij ons geplaatst maar het je het pakket niet ontvangen op de afgesproken tijd?

Dan is dat net eerste erg vervelend, hier volgt een lijst van stappen die je kan ondernemen.

  1.  Controleer de Track & Trace.
    Wij hebben je een mail gestuurd met daarin een Track & Trace link. Controleer deze link om te zien of de bezorg datum mogelijk gewijzigd is.
  2.  Is het afleveradres goed ingevuld?
    Controleer in je bestelling of je het afleveradres goed heb ingevuld, dit kan je doen in de orderbevestiging mail of in je Track & Trace.
  3. Ga even langs bij de buren.
    Is je pakket niet aangekomen, soms worden pakketten afgeleverd bij de buren afgegeven. Dit is niet standaard, maar altijd handig om te controleren of hij niet perongeluk bij de buren is afgegeven
  4. Is je pakket beschadigt aangekomen?
    Dat is erg vervelend! Wij pakken onze producten altijd zorgvuldig in. Maar een ongeluk zit in een kleine hoek. Neem direct contact op met onze klantenservice zodat zij samen met jou naar een passende oplossing kunnen kijken.
  5. Heb je je bestelling niet ontvangen of heb je overige vragen?
    Neem dan contact met ons op via [email protected] of via 085-0409019. wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08:30 – 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 15:00 uur.

<- terug naar de Accudeal klantenservice