Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Betalen kan je bij ons op heel veel manieren doen. Dit doen we, zodat jij zelf kan bepalen wat jij het fijnst vind. Bekijk al onze betaalmethode hieronder. Al deze betaalmogelijkheden zijn volledig gratis!
De meest gebruikte online betaalmethode van Nederland. Maakt u gebruik van internetbankieren? Doet u dat bij 1 van de volgende banken; ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan beschik je over de mogelijkheid om te betalen met iDeal. Veilig, snel en vertrouwd betalen via uw eigen bank.
Bancontact is een Belgisch betaalschema. Het is de Belgische marktleider op het gebied van online betalingen. Als Bancontact gebruikt wordt om online aankopen te betalen, dan maakt u geld over vanuit uw bankrekening middels de vertrouwde Bancontact online bankomgeving.
Wij accepteren creditcards van Visa en Mastercard en American Express. Via onze volledig veilige SSL verbinding. Dat is wel zo veilig. Met een creditcard betaling reserveren wij het bedrag. Dit bedrag word vervolgens pas na levering daadwerkelijk belast en afgeschreven. Let op: creditcard betalingen werken alleen bij online betalen. In de winkel accepteren wij geen creditcards.
Heb je een PayPal account? Ook dan kun je veilig en snel bij ons betalen.
Maak je na je bestelling het bedrag liever lekker zelf over? Doe dan een bankoverschrijving. Dat kan natuurlijk ook gewoon. Het komt misschien niet vaak meer voor, maar we zullen het u zeker niet verbieden. Let op, de verwerking van de betaling kan tot 2 dagen duren.
Heeft u een bestelling online gereserveerd, die u wilt komen afhalen in onze winkel? Dan kunt u natuurlijk gewoon in de winkel betalen. Hier kunt u pinnen of contant afrekenen. Met een creditcard betalen in onze winkel gaat helaas nog niet!
Help, mijn betaling is mislukt!
Je hebt je product besteld, alles ingevuld. Je pc loopt vast, de verbinding valt weg of is te langzaam. Waardoor er plots iets niet goed gaat met de terugkoppeling. Of dat nu bij jou ligt of bij ons, het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Check in ieder geval voor de zekerheid even je bankafschrift.
Wel geld afgeschreven, geen bevestiging
Het geld is toch afgeschreven. Je hebt alleen geen ontvangstbevestiging van ons ontvangen. Controleer na een half uur nog even je e-mail. Er kan natuurlijk altijd een vertraging zitten in de verbinding. Heb je na een half uur nog geen ontvangstbevestiging ontvangen? Bel dan gewoon even met onze klantenservice. Dan helpen we je zo aan de juiste informatie.
Betaling niet gelukt, wel een bevestiging ontvangen
Is de betaling mislukt of niet afgeschreven? Maar je hebt wel een ontvangst bevestiging ontvangen! Dan gaat er iets niet goed. Zonder betaling wordt de order automatisch geannuleerd. Wilt u zeker weten dat dit goed gaat? Belt u dan even met onze klantenservice. U kunt de order gewoon opnieuw plaatsen en de betaling opnieuw uitvoeren. Wij hopen dat het nu wel zonder problemen verloopt.
Betaling mislukt en ook geen bevestiging ontvangen
In dat geval hebben wij uw order zeker niet ontvangen. Er is iets mis gegaan. Probeert u het gerust nog eens. Heeft u hulp nodig? Schroom dan niet gewoon even met ons te bellen. Onze medewerkers helpen u graag bij het plaatsen van uw bestelling.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je ontvangt jouw factuur zodra de bestelling verzonden is. Heb je deze niet ontvangen? Misschien is de e-mail in je spam box terecht gekomen. Staat het daar ook niet? Neem dan even contact met ons op, dan zorgen we dat d
Kan ik ook contant betalen?
Wil je je bestelling liever contant betalen? Dat is mogelijk! Als je je bestelling komt afhalen in één van onze winkels, dan kun je betalen per pin of contant. Kijk op deze pagina naar de actuele openingstijden van onze filialen.
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Heb je een bestelling geannuleerd of geretourneerd? Dan kun je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terugverwachten op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt.